Wij zijn op zoek naar een content marketeer


Functieomschrijving

5, 6, 7; onbewust tel je het aantal kinderen dat in de stad in de kleding van Z8 loopt. Echt zoeken hoef je niet. Want als je een tijdje bij Z8 werkt, dan valt je op hoeveel ouders en kinderen gek zijn op dit merk. Jij ook, jij bent apetrots dat je voor een van de weinige grote kindermodemerken van Noord-Nederland mag werken. Sterker nog, je weet dat je een belangrijke schakel bent in het succes van het bedrijf. Jij staat aan de basis van het veroveren van de B2C-markt, dat gebeurt namelijk volledig via online kanalen. 

Met een grote glimlach kijk je terug op het afgelopen seizoen. Even leek het erop dat er een behoorlijke voorraad overbleef van dat ene jurkje, maar daar ben jij bovenop gedoken. Je hebt een mooie campagne bedacht op Facebook en zorgde er via de nieuwsbrief uiteindelijk voor dat alle producten verkocht werden. Je geniet van deze diepgang, dit is precies waarom jij niet meer voor een bureau wilde werken – en wél voor Z8!


We zullen ons eerst even voorstellen:
Wij zijn Z8, een jong, stoer kledingmerk voor meisjes en jongens in de maten 50 t/m 146. Voor de allerkleinsten is er Z8 Newborn in de maten 50 t/m 74. Tien keer per jaar brengt Z8 een nieuwe collectie op de markt. Ons merk heeft een geheel eigen stijl en kenmerkt zich door kwaliteit, soepelheid en de kracht van het combineren! In 2004 is Z8 gestart met de verkoop van kwalitatieve basic shirtjes in vijf verschillende kleuren. Het concept sloeg zo goed aan dat de collectie daarna ieder half jaar is uitgebreid. En kijk waar we nu staan! Wij zijn een inspirerend, snel en dynamisch bedrijf in het noorden van het land. Iedereen in ons leuke en gezellige team heeft dezelfde passie: kinderfashion.

Wie zoeken wij?
Om ons team verder te versterken zijn we op zoek naar een Content marketeer. Een energieke creatieveling die onze kinderkleding op een vernieuwende en pakkende manier onder de aandacht kan brengen bij onze doelgroep. Iemand die met ideeën komt, houdt van uitdaging, gaat voor het onbekende en die graag als sparringpartner fungeert binnen ons leuke team.

Als Content marketeer:

Ben je de drijvende kracht achter ons creatieve marketingproces.  Heb je oog voor detail en zicht op het grotere geheel.  Ben je het creatieve aanspreekpunt binnen ons team en heb je een eigen creatieve en kritische kijk op ons merk. Bedenk en creëer je campagnes voor zowel de b2c- als de b2b-markt, inclusief social-mediacampagnes. Beheer je de website, social media en nieuwsbrieven en bewerk je beelden voor campagnes.

 

Functiecriteria

We zijn natuurlijk vooral op zoek naar een Content marketeer die qua karakter, drive en skills perfect bij ons past. Daarnaast is onze nieuwe college idealiter:

Een hbo-afgestudeerde, Content marketeer met enkele jaren werkervaring. Daarnaast heb je ervaring met Adobe Illustrator en grote affiniteit met kinderkleding. Een prettige sparringpartner voor collega’s rondom merk- en positioneringvraagstukken, die zelfstandig en op zijn/haar eigen manier de creatieve leiding kan nemen. Iemand met ervaring in Adobe Illustrator en het Microsoft Officepakket. Een echte expert en aanspreekpunt op het gebied van design en marketingcommunicatie, die vanuit het niets een brand identity kan bedenken en vormgeven. Jij kunt designs perfect overbrengen en je bewaakt het kwaliteitsniveau. Een aardige en visierijke creatieveling die zowel individueel als in teamverband een echte bijdrage levert aan de ontwikkeling van onze marketing. Iemand die vloeiend Nederlands spreekt en schrijft en makkelijk via de socials kan communiceren, zowel voor als achter de camera.  Een Content marketeer met een sterk ontwikkeld gevoel voor fashion, kindermode en trends!


Herken jij jezelf in bovengenoemde punten? Dan zou jij zomaar eens onze nieuwe Content marketeer kunnen zijn. 

Met wie en voor wie werk je?
Ons enthousiaste team bestaat uit 3 medewerkers op de klantenservice, 1 op de administratie, 3 designers (technisch tekenaar, 1 maatspecialist en Marian is de bedenker) en 1 sales medewerker. Daarnaast hebben wij een topteam in het magazijn; 12 collega’s verwerken daar elke dag zorgvuldig de bestellingen. Richard en Marian geven leiding aan het bedrijf. Marian houdt zich voornamelijk bezig met de collectie ontwikkeling en Richard is algemeen directeur.

Ben jij enthousiast en nieuwsgierig naar wat we jou allemaal te bieden hebben? Lees hieronder dan snel nog even verder over deze unieke functie.

 

Collega Margriet (logistiek manager) vertelt: 
“Bij ons kom je in een leuk, divers en jong bedrijf werken. Lijntjes zijn hier kort, de sfeer is informeel en iedereen is erg toegankelijk. Dat moet ook wel, want we doen veel samen. We sparren met elkaar, vragen om input en hebben allemaal dezelfde focus. Ik ben echt trots op hoe wij het met z’n allen doen.”

 

Arbeidsvoorwaarden

 

Dit krijg je van ons:

Als marketing medewerker krijg je alle ruimte, mogelijkheden en vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen. Een prima salaris van tussen de € 2.200 - € 3.000 bruto per maand, afhankelijk van je ervaring. Een jaarcontract met de intentie tot verlenging. Je contracturen zijn bespreekbaar en liggen tussen de 32 en 38 uur.  Een pensioenregeling en reiskostenvergoeding. Een werkplek met gezellige en inspirerende collega’s.  


Ben jij helemaal enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en wil jij werken bij het mooiste kinderkledingmerk van Nederland? Heb jij de brains, design skills en drive die we zoeken? Twijfel dan niet en solliciteer bij ons als marketing medewerker. Dit kan via deze link dus het is snel voor elkaar. Tijdens de sollicitatieprocedure wordt gebruik gemaakt van DiSC. Voor vragen over de functie en/of de procedure kun je contact opnemen met Marije Hulshof (consultant Effectus-HR) op telefoonnummer 06-11472631.

 

SOLLICITEER


Acquisitie
Wij werken bewust en vol vertrouwen met Effectus-HR samen aan het invullen van deze vacature. Dat is de reden dat Effectus-HR exclusiviteit voor deze vacature heeft gekregen. Gezien hun vervullingsgraad van 93% zijn we ervan overtuigd dat zij ook voor deze vacature een meer dan geschikte kandidaat vinden. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is daarom niet nodig en ook niet gewenst.