Wat jammer dat er een artikel ontbreekt bij je order,  je keek vast erg uit naar dit item! Wanneer het artikel niet op je pakbon staat,  zal deze spoedig nageleverd worden. No Worries!

Staat het artikel wel op je pakbon maar deze ontbreekt, neem dan even contact op met de klantenservice: klantenservice@z8.nl

Natuurlijk zou je graag je bestelde items mee willen nemen op vakantie zodat je kids kunnen shinen by the pool! Helaas kunnen wij orders geen voorrang geven, dit omdat anders het verzendsysteem, en hiermee de snelheid, wordt verstoord. Wij hopen op je begrip.

Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet meer mogelijk om items te wijzigen. Achteraf retourneren of ruilen is uiteraard mogelijk via de retourprocedure, je kan natuurlijk altijd een extra bestelling plaatsen van het gewenste artikel. Wanneer je meerdere bestellingen hebt geplaatst kan het zijn dan je orders worden samengevoegd, je ontvangt dan één Track & Tracé code. Mocht je je betaalde bestelling willen annuleren neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice:

058 - 84 50 550

Bedankt voor je bestelling! Het kan zijn dat je de bevestigingsmail wat later ontvangt dan dat je misschien gewend bent. Wij raden je aan om zowel je spam als je normale inbox goed in de gaten te houden.

Door in te loggen bij Mijn Z8 op onze website kan je de status van je bestelling bekijken of alsnog voldoen met Ideal.

Bedankt voor je bestelling! Bestellingen die voor 14.00 uur zijn geplaatst en betaald worden meestal dezelfde dag nog verzonden, je ontvangt dan je bestelling de volgende dag (afhankelijk van PostNL).

 

Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en met iDeal betaald zijn, worden op maandag door ons verzonden. Voor de status van je bestelling verwijzen wij je graag naar "Mijn Z8". Bij bestellingen vanuit het buitenland dien je rekening te houden met een iets langere levertijd.

Tijdens Sale periodes dien je rekening te houden met een levertijd van 6 tot 8 werkdagen.

Natuurlijk kan het voorkomen dat een artikel niet aan je verwachtingen voldoet of dat je liever een andere maat wenst. Je mag altijd een artikel retour zenden, ook wanneer het artikel is afgeprijsd, wanneer deze in originele staat en voorzien is van Z8 prijskaartje. De ruiling dient binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aangemeld te zijn via MIJN Z8. Retour adres: Z8, Postbus 889, 8901 BR Leeuwarden. LET OP! Stuur de zending voldoende gefrankeerd retour. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

 

Je kan de retourprocedure volgen welke ook achterop de pakbon staat vermeld. Voor een snellere afwikkeling van een nieuwe bestelling en retour kan je het beste je nieuwe bestelling meteen betalen, hierna meld je je retour aan en kies voor je geld terugstorten. Na verwerking van je retour wordt het aankoopbedrag binnen enkelen dagen aan je teruggestort.

 

Wanneer je het aankoopbedrag retour wenst te ontvangen log je meteen in bij Mijn Z8 en kies je voor Stort Geld Terug Op Rekening. Wanneer je kiest voor een omruiling dan wordt je nieuwe bestelling verzonden wanneer de retour verwerkt is. Dit kan tijdens de Sale periodes iets langer duren.

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden. Op het moment dat je order ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met je track en trace code. So no worries! Je bestelling komt zo snel mogelijk naar je toe!

Wat jammer dat er iets mis is met je bestelling! Stuur ons eerst een mail met een foto van de klacht en je ordernummer via klantenservice@z8.nl. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Soms komt het voor dat een artikel, door een fout in de voorraad, niet leverbaar blijkt te zijn. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op! Voor meer vragen over jouw bestelling kan je altijd contact opnemen met: klantenservice@z8.nl

De artikelen die in de webshop van Z8 zichtbaar zijn, zijn op voorraad en direct leverbaar. Is het gewenste artikel of de juiste maat niet zichtbaar, dan raden wij je aan om te kijken of je het artikel bij één van de verkooppunten kan bestellen. Kijk op onze website onder het kopje verkooppunten voor het dichtstbijzijnde verkooppunt bij jou in de buurt.

Wanneer je je wachtwoord vergeten bent, kan je via MIJN Z8 een nieuw wachtwoord opvragen. Soms komt de link terrecht in postvak Ongewenst dus check deze ook even. Mocht dit niet lukken neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat leuk dat je een kadobon hebt gekregen! In onze webshop kan je één code per bestelling invoeren. Heb je meer kadobonnen, stuur onze klantenservice dan een mail met een foto van de kadobonnen. Zij kunnen deze dan voor je samenvoegen. (max. 3 bonnen)

Wilt je weten wanneer de Sale start of wil je op de hoogte blijven van nieuwe collecties en acties, meld je dan aan voor onze Nieuwsbrief, Like onze Facebookpagina of volg ons op Instagram!