Zodra je pakketje wordt ingescand door PostNL ontvang je per e-mail een Track&Trace code. Soms kan het zijn dat de code nog niet te traceren is, probeer het dan later nog eens.

Voor verzending binnen Nederland bedragen de verzendkosten € 2,95. Verzendkosten naar België bedragen € 4,95 en naar Duitsland € 6,95.

De kosten vervallen indien je orderbedrag hoger is dan € 50,- Bij verzending naar België en Duitsland dient het bedrag hoger te zijn dan € 100,-

Buiten actieperiodes worden bestellingen die voor 14.00 uur zijn geplaatst en betaald dezelfde dag nog verzonden, je ontvangt dan je bestelling de volgende dag (afhankelijk van PostNL).

 

Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en met iDeal betaald zijn, worden op maandag door ons verzonden. Voor de status van je bestelling verwijzen wij je graag naar "Mijn Z8". Bij bestellingen vanuit Duitsland dien je rekening te houden met een iets langere levertijd.

Tijdens acties zoals 25%, 50% en supersale dien je rekening te houden met een levertijd van 6 tot 8 werkdagen.

Soms komt het voor dat een artikel, door een fout in de voorraad, niet leverbaar blijkt te zijn. Je ontvangt dan bij je levering een brief met meer informatie. Mocht je deze brief niet hebben ontvangen en je mist toch een artikel neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@z8.nl

Natuurlijk kan het voorkomen dat een artikel niet aan je verwachtingen voldoet of dat je liever een andere maat wenst. Je mag altijd een artikel retour zenden, ook wanneer het artikel is afgeprijsd, wanneer deze in originele staat en voorzien is van Z8 prijskaartje. De ruiling dient binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aangemeld te zijn via MIJN Z8. Retour adres: Z8, Postbus 889, 8901 BR Leeuwarden. Bekijk ook onze retourprocedure>>

 

Je kan de retourprocedure volgen welke ook achterop de pakbon staat vermeld. Wanneer je artikelen wenst om te ruilen dien je eerst een nieuwe bestelling te plaatsen en deze helemaal af te ronden. Je betaalt de order uiteraad niet, hierna log je in bij Mijn Z8/Retourneren en vinkt het artikel aan welke je retour wenst te sturen, hierna kies je voor verrekenen met ordernummer.

Wanneer je het aankoopbedrag retour wenst te ontvangen log je meteen in bij Mijn Z8 en kies je voor Geld Retour storten. Mocht je een omruiling hebben aangevraagd dan wordt je nieuwe bestelling verzonden wanneer de retour verwerkt is.

 

De retourkosten van het artikel zijn voor eigen rekening en ongefrankeerde en/of onvoldoende gefrankeerde zendingen kunnen door Z8 niet in behandeling worden genomen. Vermeld duidelijk de retourcode op de zending die je bij de aanmelding van de retour ziet verschijnen in Mijn Z8. Mocht je een artikel hebben ontvangen met een productiefout, deze graag Beschadigd retour aanmelden via MIJN Z8.

Wanneer je de bestelling correct hebt afgerond en al je gegevens zijn ingevuld, ontvang je binnen enkele minuten een orderbevestiging per e-mail. Wanneer je deze mail niet ontvangt, kan het zijn dat het e-mailadres niet correct is ingevuld of dat deze in postvak Ongewenst terrecht gekomen is, in dit geval kan je in MIJN Z8 de bestelstatus controleren. Soms duurt het gewoon iets langer dat de orderbevestiging binnenkomt bijvoorbeeld door de drukte tijdens de Sale.

De artikelen die in de webshop van Z8 zichtbaar zijn, zijn op voorraad en direct leverbaar. Is het gewenste artikel of de juiste maat niet zichtbaar, dan raden wij je aan om te kijken of je het artikel bij één van de verkooppunten kan bestellen. Kijk op onze website onder het kopje verkooppunten voor het dichtstbijzijnde verkooppunt bij jou in de buurt.

Wanneer je je wachtwoord vergeten bent, kan je via MIJN Z8 een nieuw wachtwoord opvragen. Soms komt de link terrecht in postvak Ongewenst dus check deze ook even. Mocht dit niet lukken neem dan contact op met onze klantenservice.

Wilt je weten wanneer de Sale start of wil je op de hoogte blijven van nieuwe collecties en acties, meld je dan aan voor onze Nieuwsbrief, Like onze Facebookpagina of volg ons op Instagram!