Soms kan het zijn dat de code nog niet te traceren is: dit heeft als reden dat uw pakketje nog niet is ingeladen bij de chauffeur van PostNL. Probeer het later nog eens.

Binnen Nederland bedragen de portokosten standaard € 2,95. De portokosten vervallen indien uw orderbedrag hoger is dan € 50 euro.

Voor het buitenland gelden andere tarieven.

Buiten actie periodes worden bestellingen die voor 14.00 uur zijn geplaatst en betaald dezelfde dag nog verzonden, u ontvangt dan uw bestelling de volgende dag. Bij betaling via een "handmatige overboeking" kan het soms een dag langer duren voordat het bedrag is bijgeschreven op de rekening van Z8. Uw bestelling wordt na ontvangst van de betaling zo spoedig mogelijke door ons verstuurd. 

 

Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en met iDeal betaald zijn, worden op maandag door ons verzonden. Voor de status van uw bestelling verwijzen wij u graag naar "Mijn Z8" . Bij bestellingen vanuit België dient u rekening te houden met een aantal dagen extra i.v.m. de bezorgtijd.

Tijdens acties zoals 25%, 50% en supersales dient u rekening te houden met een extra levertijd van 6 tot 8 werkdagen.

Soms komt het voor dat een artikel, door een fout in de voorraad, niet leverbaar blijkt te zijn. U ontvangt dan bij uw levering een brief ter informatie. Wij zullen u hier tevens per mail van op de hoogte brengen en u een passende oplossing aanbieden. Indien uw bestelling niet compleet is en er is geen brief bij uw bijgevoegd, dan raden wij aan om contact met de klantenservice op te nemen.

U kunt uw retour aanmelden via Mijn Z8, meer uitleg hierover kunt u terug vinden onder het kopje bestelproces of op de achterkant van de afleverbon. Voorwaarde hiervoor is wel dat het artikel ongeschonden en in originele staat is en voorzien van Z8 prijskaartje. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Ongefrankeerde en/of onvoldoende gefrankeerde zendingen zullen door Z8 niet in behandeling worden genomen. De ruiling dient binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aangemeld te zijn via MIJN Z8. Retour adres: Z8, Postbus 889, 8901 BR Leeuwarden. Indien een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u ten alle tijden aankoopbedrag terug krijgen ook wanneer het artikel is afgeprijsd. Vermeld duidelijk het retournummer op de retourzending die u bij de aanmelding van de retour ziet verschijnen in Mijn Z8. Nieuwe bestellingen worden verzonden wanneer de retour is verwerkt. Heeft u een artikel ontvangen met een klacht, deze graag beschadigd aanmelden via MIJN Z8.

Wanneer u de bestelling correct heeft afgerond en al uw gegevens zijn ingevuld, ontvang u binnen enkele minuten na afronding een orderbevestiging per e-mail van. Wanneer u deze mail niet ontvangt, kan het zijn dat het e-mailadres niet correct is ingevuld. In dit geval kunt  u in MIJN Z8 de bestelstatus controleren.

De artikelen die in de webshop van Z8 zichtbaar zijn, zijn op voorraad en direct leverbaar. Is het gewenste artikel of de juiste maat niet zichtbaar, dan raden wij je aan om het artikel bij één van de verkooppunten te bestellen. Kijk op de onze website onder het kopje verkooppunten voor het dichtstbijzijnde verkooppunt bij u in de buurt.

Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u via MIJN Z8 een wachtwoord opvragen. Mocht dit niet lukken neem dan even contact op met onze klantenservice.

Wilt u weten wanneer de Sale start of wilt u op de hoogte blijven van onze acties, meld u dan aan voor onze Nieuwsbrief of Like onze Facebookpagina!