Veel gestelde vragen

 

Zichtbaarheid van de track & trace code?

Wanneer betaal ik verzendkosten?

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Mijn bestelling is niet compleet bij ontvangst?

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?

Het artikel wat ik wil hebben is niet aanwezig?

Wachtwoord kwijt?

Wanneer komt de nieuwe zomercollectie 2016 online?

Wanneer start de sale?

 

Zichtbaarheid van de track & trace code?

Soms kan het zijn dat de code nog niet te traceren is: dit heeft als reden dat uw pakketje nog niet is ingeladen bij de chauffeur van PostNL. Probeer het later nog eens.

naar boven

 

Wanneer betaal ik verzendkosten?

Binnen Nederland bedragen de portokosten standaard € 2,95. De portokosten vervallen indien uw orderbedrag hoger is dan € 50 euro.

Voor het buitenland gelden andere tarieven.

naar boven

 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Buiten actie periodes worden bestellingen die voor 14.00 uur zijn geplaatst en betaald dezelfde dag nog verzonden, u ontvangt dan uw bestelling de volgende dag. Bij betaling via een "handmatige overboeking" kan het soms een dag langer duren voordat het bedrag is bijgeschreven op de rekening van Z8. Uw bestelling wordt na ontvangst van de betaling zo spoedig mogelijke door ons verstuurd. 

 

Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en met iDeal betaald zijn, worden op maandag door ons verzonden. Voor de status van uw bestelling verwijzen wij u graag naar "Mijn Z8" . Bij bestellingen vanuit België dient u rekening te houden met een aantal dagen extra i.v.m. de bezorgtijd.

Tijdens acties zoals 25%, 50% en supersales dient u rekening te houden met een extra levertijd van 6 tot 8 werkdagen.

naar boven

 

Mijn bestelling is niet compleet bij ontvangst?

Soms komt het voor dat een artikel, door een fout in de voorraad, niet leverbaar blijkt te zijn. U ontvangt dan bij uw levering een brief ter informatie. Wij zullen u hier tevens per mail van op de hoogte brengen en u een passende oplossing aanbieden. Indien uw bestelling niet compleet is en er is geen brief bij uw bijgevoegd, dan raden wij aan om contact met de klantenservice op te nemen.

naar boven

 

Hoe kan ik een artikel ruilen?

U kunt uw retour aanmelden via Mijn Z8, meer uitleg hierover kunt u terug vinden onder het kopje bestelproces of op de achterkant van de afleverbon. Voorwaarde hiervoor is wel dat het artikel ongeschonden en in originele staat is en voorzien van Z8 prijskaartje. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening en retourzendingen zonder barcode zijn verzendingen op eigen risico! Ongefrankeerde en/of onvoldoende gefrankeerde zendingen zullen door Z8 niet in behandeling worden genomen. De ruiling dient binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aangemeld te zijn via MIJN Z8. Retour adres: Z8, Postbus 889, 8901 BR Leeuwarden. Indien een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u ten alle tijden aankoopbedrag terug krijgen ook wanneer het artikel is afgeprijsd. Vermeld duidelijk het retournummer op de retourzending die u bij de aanmelding van de retour ziet verschijnen in Mijn Z8. Nieuwe bestellingen worden verzonden wanneer de retour is verwerkt. Heeft u een artikel ontvangen met een klacht, deze graag beschadigd aanmelden via MIJN Z8.

naar boven

 

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?

Wanneer u de bestelling correct heeft afgerond en al uw gegevens zijn ingevuld, ontvang u binnen enkele minuten na afronding een orderbevestiging per e-mail van. Wanneer u deze mail niet ontvangt, kan het zijn dat het e-mailadres niet correct is ingevuld. In dit geval kunt  u in MIJN Z8 de bestelstatus controleren.

naar boven

 

Het artikel wat ik wens is niet op voorraa?

De artikelen die in de webshop van Z8 zichtbaar zijn, zijn op voorraad en direct leverbaar. Is het gewenste artikel of de juiste maat niet zichtbaar, dan raden wij je aan om het artikel bij één van de verkooppunten te bestellen. Kijk op de onze website onder het kopje verkooppunten voor het dichtstbijzijnde verkooppunt bij u in de buurt.

naar boven

 

Wachtwoord kwijt?

Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u via MIJN Z8 een wachtwoord opvragen. Mocht dit niet lukken dan is het altijd mogelijk om een nieuw account aan te maken.

naar boven

 

Wanneer komt de nieuwe Baby- en Kidscollectie Winter '17/'18 online?

De nieuwe Baby- & Kidscollectie '17/'18 is vanaf medio augustus verkrijgbaar bij onze verkooppunten en is vanaf begin september bij Z8 online verkrijgbaar.

naar boven


Wanneer start de sale?

Wilt u weten wanneer de Sale start of wilt u op de hoogte blijven van onze acties, meld u dan aan voor onze Nieuwsbrief of Like onze Facebookpagina!


> Veel gestelde vragen

Verzendkosten: In Nederland € 2,95 * Boven de € 50,- GRATIS!

is leeg

Volg ons

facebook_logo pinterest_logo  

Veilig betalen

ideal_logo

Aanmelden Nieuwsbrief